Denní režim
6.25 – 7.30 |
Příchod dětí do MŠ |
Příchod dětí do třídy.
Scházení ve třídě,, Soviček“, pak přesun ml. děti do třídy,,Lištiček. |
|
6.25 – 9.30 hod. |
Ranní hry |
Spontánní hry a činnosti dětí podle jejich volby a výběru. skupinové, společné). Didakticky zaměřené činnosti. |
|
|
Postupné dokončení činností a prací |
Společný úklid hraček. |
|
|
Ranní kruh |
Společné přivítání dne „v komunikačním kruhu“, vzájemná diskuze, zhodnocení činností a výběr námětů pro další činnosti. |
|
|
Ranní cvičení |
Rušná část, cviky dle svalové skupiny, relaxace, pohybová hra. V letních v letních měsících může probíhat na školní zahradě. |
|
|
Dopolední svačina |
Společná svačina, zvládat sebeobsluhu, přijímat stravu |
|
|
Hlavní činnost |
Plnění rámcových a specifických cílů školního vzdělávacího programu. |
|
9.30 - 11.30 hod. |
Pobyt venku |
Příprava na pobyt venku. |
|
11.30 hod. – 12.15hod |
Hygiena |
Uplatňování základních kulturně hygienických a zdravotně preventivních návyků. |
|
12.00 - 12.30 hod. |
Odchod dětí po obědě |
Děti, které nebudou odpočívat, si rodiče vyzvednou v této době. |
|
12.15 - 14.00 hod. |
Odpočinek na lehátku |
Čtení pohádky na pokračování, začíná společný čas relaxace, klidu a odpočinku.Klidové činnosti. |
|
14.15 - 14.30 hod. |
Hygiena a příprava na odpolední svačinu |
Uplatňování základních kulturně hygienických a zdravotně preventivních návyků. |
|
14.15 - 14.30 hod. |
Odpolední svačina |
Samoobslužná svačina podle potřeb dětí, |
|
14.30 - 16.10 hod. |
Odpolední zájmová činnost |
Rozvíjení podnětů nabízených paní učitelkou (individuální, skupinové, společné). Didakticky zaměřené činnosti. Pohybové hry. |
|
Odchod dětí |
Odpolední rozcházení dětí |
||
Spontánní hry |
Spontánní aktivity dětí, pokračování dopoledního programu, individuální práce, hry na zahradě, zájmové činnosti. |
Líčeníková Kateřina
zástupce ředitele pro MŠ